divendres, 6 de febrer del 2015

Magdalenes de plàtan

Ja fa molts dies que no publico res i tinc una mica abandonat el blog, estic intentant posar-hi remei però el temps se m’ha reduït considerablement. De tota manera tot i tenir poc temps per cuinar he anat fent cosetes.

De moment unes magdalenes de plàtan que van quedar mot bones i amb un intens sabor a plàtan (de fet les volia decorar amb xocolata o trufa però quan les vaig tastar vaig pensar que no calia posar res més perquè estaven molt gustoses.


INGREDIENTS:

3 plàtans
200 g sucre
200 g farina
3 ous
1 iogurt
1 sobre de llevat
1 cp pasta de vainilla
100 g mantega


PREPARACIÓ:

Mesclem el sucre amb la mantega, afegim els ous i el iogurt i la vainilla. Quan tinguem una mescla homogènia afegim la farina i el llevat.

Pelem els plàtans i els tallem a daus. Els afegim a la massa i ho posem al motlle (en el meu cas vaig fer magdalenes però també es pot fer com a pa de pessic.


Ho posem al forn a 180º durant uns 20-25 minuts. Ho traiem del forn, deixem refredar i llest per menjar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada