dimecres, 17 de juny del 2015

Iogurt

Aquests dies estic provant coses noves, i seguint el que feia ma mare quan jo era petita, estic intentat fer iogurts a casa (sense iogurtera)


INGREDIENTS:

Llet sencera
1 iogurt
5 o 6 pots per a iogurts (jo vaig utilitzar els pots de vidre de Danone)
Olla pressió


PREPARACIÓ:

Omplim de llet els pots de iogurt i afegim una cullerada de iogurt a cada pot (també es poden afegir sabors). Tapem els pots amb paper d’alumini i els posem a la olla a pressió. Omplim d’aigua sense cobrir els pots del tot i tanquem la olla a pressió. Ho deixem reposar unes 8 hores (no cal foc!!!).

Jo ho vaig fer al vespre i al matí següent ho vaig posar a la nevera.


NOTES:

Tot i que en teoria es pot fer amb qualsevol tipus de llet, a mi m’han quedat una mica líquids, la recomanació de ma mare és  fer-ho amb llet concentrada (he de buscar que és exactament i on trobar-ho), a títol personal, em van quedar molt millor amb llet sencera que no pas amb desnatada.

Tot és provar-ho i si algú te alguna idea per a millorar la textura envieu comentaris!!!

1 comentari:

  1. Al lidl he trobat llet evaporada, que es mes concentrada. Vaig tornar a fer-los amb una mescla de llet evaporada i llet sencera i van quedar cremosos

    ResponElimina