dissabte, 14 de novembre del 2015

Pastís de fruits vermells

Sembla que per fi estic de tornada (definitiva? Espero que sí, i tornar a agafar el ritme). Bé, a part de tenir-vos molt molt abandonats, no he cuinat massa aquests últims temps, per això una recepta senzilla, que vaig fer per un aniversari.

INGREDIENTS:
1 iogurt natural (segueixo a la recerca d’una bona recepta per fer-ho a casa)
3 ous
125 ml d’oli
250 g farina
350 g sucre
1 sobre de llevat
1 bossa de fruits vermells congelats (en el meu cas, comprats a la sirena, no recordo el pes)

PREPARACIÓ:

Barregem els ingredients secs, afegim l’oli amb els ous i ho afegim a els ingredients secs. Remenem fins a aconseguir una mescla homogènia i afegim els fruits vermells. 

Ho posem en un motlle i al forn uns 20-25 minuts. Jo vaig fer un pa de pessic de iogurt clàssic per a augmentar l'alçada del pastís (en el cas de la foto, em vaig oblidar de posar el llevat  i em va quedar molt baixet i necessitava guanyar alçada).

Ho cobrim amb ganache de xocolata i decorem (aquest exemple era per un aniversari i ho vaig fer amb "Lacasitos". PEr la recepta de ganache vaig agafar la recepta de l'Alma Obregon:

 http://canalcocina.es/sabias-que/trucos-y-consejos/truco-de-los-dulces-con-alma-como-hacer-ganache-de-chocolate

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada