dimecres, 8 d’octubre del 2014

Arròs amb camagrocs i verdures

Aquests dies ja trobem bolets a tot arreu, així que una recepta amb bolets ja tocava (jo ho vaig fer amb camagrocs perquè m’encanten però a més estaven molt bé de preu)


INGREDIENTS:

Arròs
1 pastanaga
1 ceba
1 rave petit
1-2 grans d’all
200 g camagrocs
Una mica de julivert


PREPARACIÓ:

Tallem i triturem la ceba (jo ho vaig fer fins a quedar textura puré però també es pot fer a trossos més grans. La posem a la cassola amb oli calent i que es vagi coent poc a poc. Mentrestant tallem el rave i la pastanaga a daus i els incorporem a la ceba.

Quan estigui la verdura una mica feta, afegim l’arròs i una mica de caldo vegetal.

Mentrestant netegem i tallem els camagrocs  i els posem a coure en una paella a part amb les dos dents d’all a lamines.


Quan l’arròs ja estigui quasi a punt (uns 15 minuts al foc) afegim els camagrocs i deixem coure uns altre 5 minuts. Tanquem el foc i afegim el julivert picat. Ho deixem reposar uns 5 minuts i llest per a menjar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada