dimecres, 12 de novembre del 2014

Pastís de topos sabor xiclet



Aquest pastis de topos es pot fer amb qualsevol sabor, jo vaig aprofitar que tenia pasta sabor xiclet, la veritat és que recorda al gust de les piruletes (per als nostàlgics aquests dies que ens han dit que l’empresa dels kojacs i les piruletes tanca, ja va bé...).

La recepta sabor xiclet és del llibre de l’Alma Obregón, per als topos vaig fer un pa de pessic normal.


INGREDIENTS:

Per a la massa de sabor xiclet:
200 g mantega
200 g sucre
200 g farina
2 cp llevat
4 ous
2 cullerades de pasta de xiclet

Per a la decoració:

Crema de mantega afegint 2 cullerades de pasta de xiclet






PREPARACIÓ:

Preparem una massa de pa de pessic i ho separem en diversos bols (tants com colors vulguem posar per als topos), tenyim cada porció amb un colorant diferent i ho posem a coure en un motlle de cacke pops.

 
Mentrestant preparem el pastís de xicles (jo ho vaig fer en tres motlles de 18 cm). Tamisem la farina i el llevat. Reservem en un bol.

Batem la mantega amb el sucre i afegim els ous un a un. Després afegim la farina a poc a poc. Per últim afegim la pasta de xiclet.
Quan sigui homogeni, ho posem en elsd motlles.














Mentrestant, un cop les nostres boles estiguin fetes i fredes, les repartim entre els  motlles fins a quasi cobrir-les amb la nostre massa de xiclet. Ho posem al forn uns 25 minuts.






Muntem el pastís amb una capa de crema de mantega entre les dues de pastís de xiclet. Jo vaig cobrir tot el pastís i després el vaig decorar amb fondant. Queda original i quan el talles és quan es veuen els topos.

 






























NOTES:

Ja sé que costa una mica seguir les explicacions, ho he fet el més senzill possible, espero que amb l’ajuda de les fotos quedi més clar. Proveu-ho que queda molt bonic i sorprenent.

1 comentari:

  1. Te n'has sortit, està molt ben explicat. A més, queda molt bé i és molt original!

    ResponElimina